Autor |
P-38 Lightning |
Dave
Pilot
Příspěvků: 307
Bydliště: Brno
Založen: 27.11.07 |
|
Na TS,myslím že v pátek, byla debata, proč P-38 ztrácí účinnost na výškovce při dajvu. Tady máte video,které to krásně vysvětluje.
http://www.youtube.com/watch?v=ITRLk9b9AcY&feature=relatedurl
PS. vysvětlení je od 2min.
Upravil Dave, 26/05/2008 08:00 |
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
311_Tank
Pilot
Příspěvků: 1378
Založen: 27.12.07 |
|
:sm03:
|
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
310_BleskovejPodrs
Officer
Příspěvků: 6389
Bydliště: Praha
Založen: 25.05.06 |
|
Akorátže v ilovi to nefunguje ani při nižších výškách kde je hustší vzduch ...
|
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
311_Tank
Pilot
Příspěvků: 1378
Založen: 27.12.07 |
|
Staci kdyz tim nebudes litat rychlosti zvuku )
|
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
310_BleskovejPodrs
Officer
Příspěvků: 6389
Bydliště: Praha
Založen: 25.05.06 |
|
311_Tank napsal:
Staci kdyz tim nebudes litat rychlosti zvuku )
Ale jak to kurva zpomalíš,když už se to rozjede? Třeba takovou P38J která nemá vzdušný brzdy...?
|
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
311_Tank
Pilot
Příspěvků: 1378
Založen: 27.12.07 |
|
Vo zem .... :
|
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
Gringo
Pilot
Příspěvků: 1543
Bydliště: Jindřichův Hradec
Založen: 24.04.07 |
|
311_BleskovejPodrs napsal:
311_Tank napsal:
Staci kdyz tim nebudes litat rychlosti zvuku )
Ale jak to kurva zpomalíš,když už se to rozjede? Třeba takovou P38J která nemá vzdušný brzdy...?
Nesmíš to tolik rozjet no....A nebo prostě vytáhnout klapky,zgurvit si je a letět domů
Ale včera jsem si s ním zalítal a celkem mě to bavilo.Má něco do sebe
|
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
310_Crowley
Officer
Příspěvků: 2516
Bydliště: Zlín
Založen: 09.04.06 |
|
Nebo by si to mohl hodit do skluzu. Ale po pravdě řečeno, netuším co by to s tím érem udělalo (v téhle rychlosti).
Celý problém mám pocit tkví v tom, že při překročení určité rychlosti dojde na, nebo těsně za odtokovou hranou k odtržení proudnic. Vzniká tak kužel turbulentního vzduchu, úplav, v němž se nacházejí kormidla. Je zajímavé, že účinnost ztrácí pouze výškovka, směrovka nikoli. Rozhodně ne úplně.
Tudíž, pokud bych se do této situace dostal, nejdříve bych zkusil skluz.
A hned pak Ctrl+E
|
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
310_BleskovejPodrs
Officer
Příspěvků: 6389
Bydliště: Praha
Založen: 25.05.06 |
|
To jsme tuhle jednou leteli s Rampou AFW(to byla jeste jednicka), meli jsme P38J a meli utocit na nejakej SUG bo co...tak jsme si pekne nastoupali do 4500m, nasli cil, nikde nikdo, dajvli jsme tam a najednou jsme zjistili ze uz nejsme v Normandii ale v Australii...vzali jsme to nejkratsi cestou skrze zemske jadro Jinak smerovka nepomuze, v takovyhle rychlosti ti to k nicemu neni...
...receptem na vybrani stremhlaveho letu v Lightningu je za
1.) Dostatek vysky
2.) Pomoci si trimem vyskovky nadoraz, stahnout plyn, otevrit chladic
3.) Pokud je to hodne spatny tak i ty klapky, cumak se zacne zvedat sam, ale pak jste odepsany na prebal, uz si nepolitate
4.) Modlit se a tahat za knipl k sobe jako byste si ho chteli vytrhnout i s cibulkou
pozn.: toto samozrejme neplati pokud mate P38 s dive brakes...tam staci vycapit je, stahnout plyn a cekat az zacne vysovka zabirat...pokud mate malo vysky, tak ale i tam se da pekne zavorat
|
|
Autor |
RE: P-38 Lightning |
311_Rampa
Officer
Příspěvků: 2301
Bydliště: Honnington (Klimkovice)
Založen: 04.04.06 |
|
310_Crowley napsal:
A hned pak Ctrl+E
nevím esli Ctrl+E v takové rychlosti připadá v úvahu ... já bych spíš zkusil REFLY
|
|