No. 310 & 311 Czechoslovak (Virtual) Squadron RAF
Domů · Články · Fórum · Fotogalerie · Odkazy Pátek, Duben 19, 2024
Základna
O nás
Pravidla Wingu

Naši Piloti

Hodnosti
Vyznamenání

ACES DF Servery
310&311 v obrazech

Kdo tu je a kdo tu byl
~311_Mart00:08:38
^311_Liboch01:21:30
~310_Pepno14:40:14
~310_Runner 1 den
^311_Vont 1 den
~310_Snakes 1 den
~310_Janor 1 den
~Kukulo 2 dny
~606_Druindin 3 dny
~310_Pip 3 dny
Číst téma
No. 310 & 311 Czechoslovak (Virtual) Squadron RAF | Veřejná diskuze | Obecně
Autor czechwar DFS
310_Ikar
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 679
Založen: 04.04.06
Přidán 10/07/2006 17:36
Tak?e jak to vypadá na této mapě.

Body ze kterého vyjí?dí ve?keré zásobovací kolony jsou Cabourg J8 pro červené a Ecouche H2 pro modré. Ve?keré posuny na mapě, obnovení zničených cílů atp. zále?í na pře?ití a pohybu a dojetí těchto kolon. Zničené kolony tedy znamenají ?ádný posun fronty na mapě.

Jako klíčová místa jsem zvolil leti?tě St.Paul D3 pro modré a plá? Juno G9 pro červené. Jejich obsazením končí mapa.

Letadla jsou obnovovaná rychlostí 4 ks / typ / squadrona. Akční rádius leti?tě je nastaven na 50 km. Co? znamená, ?e při posunu fronty nad tuto vzdálenost znamená přesun letadel na leti?tě blí? ke frontě. Je li jaké.

Letadlo je pova?ované za zničené , pokud je zničené totálně. Po?kozené letadlo se v?dy opravuje. Přistání je mo?né jen na libovolných aktivních leti?tích která se zobrazují ve výpisu <planes. Nouzové přistání v okruhu do 10 km od aktivního přátelského leti?tě znamená úspě?ný návrat.

Přistání mimo okruh 10km od aktivního leti?tě i kdy? je toto na přátelské straně fronty znamená ztrátu letadla.

výpis <units / <recon vypí?e jednotky (tanky/kolony/vlaky) které jsou právě v pohybu a někam směřují.

Geografické jméno neznamená, přesné určení polohy. Toto značí pouze oblast ve které se jednotka nachází ev. kam směřuje. Přesněj?í polohu oznamuje název sektoru za geografickým označením.

V předchozím odstavci jsem naznačil existenci oblastí. Mapa není rozdělena na sektory jak to bylo zvykem na Bellum systémech, ale na oblasti. Jejich seznam je mo?né získat příkazem <territory.
Informace allied=xy, axis=xy v tomto vypisu značí počet fiktivních pě?áků v dané oblasti. Ka?dý příjezd přátelské kolony/jednotek jejich počet zvy?uje , příjezd nepřátelské pak sni?uje. Lze obsadit pouze oblast která nemá tyto pe?áky. Mno?ství pě?áků je pak redukované i zničením pozemních statických cílů v dané oblasti.


265-800-173 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=11
Autor RE: czechwar DFS
Mamutak
Pilot

Příspěvků: 445
Bydliště: Nový Bydžov
Založen: 05.04.06
Přidán 10/07/2006 17:39
-lítat se mů?e od 18:00 do 01:00
- targets vypí?e kompletně v?echny statické cíle. Pozor, i jednotky jakoby v pohybu jsou na DF mapě vlastně statické. Seznam vytvářím z .mis souboru mise.
- "statické jednotky" to jsou praktický v naprosté vět?ině jen flakové pozice.
Mo?ná nějaká ta loď. Jejich pozice se nikde nevypisuje. Tyhle jesnotky je potřeba najít, neb jsou maskované ve městech nebo v přírodě. A nebo je potřeba počkat, a? se prozradí samy, jako třeba ty lodě.
- Mosty se obnovují ka?dou druhou misi.
- jejich zničení má vliv na to, ?e si pozemní jednotky musí hledat jinou trasu.
-Přistávat se dá pouze na těch leti?tích, ze kterých se dá startovat.
-Jednotky co se nehýbou mají sekundární vliv na posun. To je, ?e frontou neposunou, ale jejich zničením se oslabí oblast kde se nalézají, čím? je tato snadněni obsaditelná.
-flak na leti?tích je nastaven tak, ?e 65% zničeného se obnoví
-Je třeba si zdůraznit, ?e příkazy <recon <units informují o jednotkách, které existovaly ne začátku mise. Je to takový fiktivní průzkum před bojem. Tyhle informace se v průběhu mise neupdatují. Zdá se, ?e server po nějaké době zničené cíle z mapy odstraní, proto je nelze nalézt.

Jinak kompletní výpis zničených cílů je dostupný pomocí příkazu <gevents
-Ve?keré sestřely způsobí úbytek celkového počtu letadel v kampani t.j. oslabení válčící strany.
-Údaje ve statistikách jsou přesně takové, jak je mému systému dodá IL2 dedikovaný server. A jak se sem tam uká?e, tak se občas rozcházejí s nároky pilota.



Upravil Mamutak, 10/07/2006 18:03
194-912-488 http://www.czechlions.cz
Autor RE: czechwar DFS
Mamutak
Pilot

Příspěvků: 445
Bydliště: Nový Bydžov
Založen: 05.04.06
Přidán 10/07/2006 17:45
Some info....

CAPTURING A LOCATION (ABSTRACT TROOPS)

Only road route locations (found in the *.rds files) can be captured. There are two exceptions to the rule. Supply zones are never captured, only contested as the campaign is over when the enemy units reach it. Special off-map airbases, like the English_Airfield, can never be captured also as they never actually connect to the road network. All other road locations are captureable.

DCG places an abstract numbers of troops at each location. Troops are purely defensive. Paul added them because many of the Pacific Campaigns have little armor - especially the Japanese - so it was very easy for a couple Sherman units to roll across an island like Saipan.

If a location has more than "1" enemy troop count, the attacker cannot advance. In a campaign where there are few tanks, troops can hold up an advance for a few days if not more. But on the Eastern Front where there are lots of tanks, they really won't have much impact.

Note: The (abstract) troop limit value can be changed in the Ground War Editor panel with version 3.18. Maximum limit for troop values is 10000 and the default value is set to 100.

For versions prior to 3.18, troops start at "20" except the front which both sides have "50". Another exception is Japanese locations in 1944-45. These start with "50" on the Marianas, Iwo Jima, Palau and Okinawa maps. Paul may have up values per version 3.18.

A location is captured when friendly units are present and the enemy troop counts reaches ?0? and no enemy units are at the location. The troop count cannot fall below zero.

Friendly Units
? Static Objects (except aircraft and fuel units) - When destroyed, the troops at that location are reduced by 10 points. So strafing static objects will have an impact on troops. All static objects that fall under the [Nstationary] in the *.mis files. This will include the new smoke objects - assuming they can be "destroyed".
? Fuel trucks and Fuel tanks cars - These will reduce 10 troops from the location when destroyed. They are not rebuilt unless a repair column (A/B car column/train/supply ship) passes through the area. They also effect the fuel supply system in DCG.
? Friendly Armor - defends location only.
? Friendly Column units A/B - Brings troops to replace ?All? destroyed stationary objects and adds 10 points (troops) as it passes through a location. Japanese equivalents are the B/C column units. They also provide Anti-Tank support if 'active front? is checked.
? Friendly Column units C/D/E - Provides artillery support even when the "active front" option is not checked. They do not add troops or replaced destroyed stationary objects. For the Japanese, they use the ?A? unit instead of the ?C? unit.
? Supply Ships and Trains ? Adds 10 troops as well as resupplies/replaces ?All? destroyed stationary objects.
? Friendly Transport Aircraft - They repair/resupply the airfield completely that they land at. The Me-323 could also transport vehicles and armor. They do not add troops yet.

Enemy Units
? Transport Aircraft - They capture a location regardless of the number of enemy troops with "20" of their own. Paul wants to make it more complex when he gets a chance.
? Enemy Armor ? Armor can both capture and removes up to 14 troops (random "die" roll).
? Enemy Column Units A/B ? Units can both capture and removes up to 10 troops (random "die" roll) and will add extra defenses (Anti-Tank support) if the "active front" option is checked. Japanese equivalents are the B/C column units.
? Enemy Column Units C/D/E ? Units can capture and remove up to 10 troops (random "die" roll). They also provide artillery support even when the "active front" option is not checked. For the Japanese, they use the ?A? unit instead of the ?C? unit.
? Single Enemy "Units" (like jeeps, armored cars, etc) - They can remove up to 4 troops.

If one armor unit destroys 4 stationary objects it does 40 + (0 to 14 additional points). Two armor units destroying 4 stationary objects would do 40 + ~14 + ~14 points.

Yes, but remember A/B provide Anti-Tank support while C/D/E provide artillery support.

Quick Summary - Each friendly truck column A/B adds "10" troops to a location it passes through. Each enemy truck column or tank unit subtracts up to "14". Each other enemy unit (armor cars, single trucks, etc.) subtracts up to "4".


194-912-488 http://www.czechlions.cz
Autor RE: czechwar DFS
Mamutak
Pilot

Příspěvků: 445
Bydliště: Nový Bydžov
Založen: 05.04.06
Přidán 10/07/2006 18:00
Ztráty letadel.

je potřeba si zdůraznit, ?e ztráty letadel, se táhnou průbě?ně celou kampaní. Přetahují se z mise do mise. Prakticky to znamená toto:

Pokud má squadrona k dispozici 16 letadel a během mise je jich deset zničeno, pak do dal?í mise jich vstupuje jen 6 plus přísun. Který je momentálně nastavený na 2. Čili deset. Čili o ?est míň. (Na přání mo?no sní?it )

Předpokládá se, ?e prvotní vysoké počty se časem výrazně zredukují.
Uvidíme....



194-912-488 http://www.czechlions.cz
Autor RE: czechwar DFS
310_BleskovejPodrs
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 6389
Bydliště: Praha
Založen: 25.05.06
Přidán 11/07/2006 11:14
A je?tě jednou kdyby to někdo stále nemohl pochopit...jako třeba já smiley....smiley...smiley

Poslal(Vogon) dne 11.07.2006 09:46
Ji? včera jsem zaznamenal, ?e pilotům není zcela jasný systém ztrát a obnovování letadel. Tak?e.

Kdy je letadlo ztraceno
- totálním zničením (po?kozená letadla se opravují)
- přístáním mimo aktivní leti?tě. (to jsou ta ze kterých se startuje)
- po nouzovém přistání ve vzdálenosti vět?í ne? je 10km od leti?tě
- při disconnectu za letu

Systém squadron
- Systém eviduje sqaudrony podle typů letadel.
- Sqaudrona mů?e obsahovat max 16 letadel jednoho typu.
- Sqaudrona nemů?e obsahovat letadla více typů.
- pokud planeset obashuje více letadel jednoho typu ne? je 16, pak je vytvořena dal?í squadrona
- ne ka?dá sqaudrona musí mít max počet letadel, t.j. 16

Obnova letadel
- po skončení ka?dé mise je ka?dá squadrona doplněna o dva kusy letadel.


Zničení statického letadla znamená sní?ení jeho počtu v dostupných létatelných letadlech. Pokud je na mapě více statiků jednoho typu ne? je létatelných pak se tyto berou jako nelétatelné a nemají vliv na počet.

Čili, pokud je dostupných 2 ks 262 a na zemi jako statiky jsou dal?í čtyři mohou nastat tyto mo?nosti.

Není-li ve vzduchu ?ádná 262 a jsou zničeny v?echny čtyři statiky, pak je počet 262 sní?en na 0 a zbylé dva zničené statiky jsou ignorovány.

Pokud jsou obě létatelné 262 ve vzduchu, a jsou zničeny v?echny čtyři statiky pak jsou v?echny ignorovány.


225-204-779 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=8
Autor RE: czechwar DFS
1stCL_pbarry
Pilot

Příspěvků: 78
Založen: 06.04.06
Přidán 11/07/2006 12:25
přidám něco pro ikara, aneb najdi deset rozdílů smiley






Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
------------
černá 1+-
Autor RE: czechwar DFS
311_Rampa
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 2301
Bydliště: Honnington (Klimkovice)
Založen: 04.04.06
Přidán 11/07/2006 23:06
nevim.... nemuzu si pomoct , ale nemuzu je najit... asi sem slepej smiley


294351949 http://www.311raf.com/viewpage.php?page_id=10
Autor RE: czechwar DFS
310_Ikar
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 679
Založen: 04.04.06
Přidán 12/07/2006 01:36
To je jasny, na tomhle obrazku je letadlo



na tom druhym....nevim..



Upravil 310_Ikar, 12/07/2006 01:36
265-800-173 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=11
Autor RE: czechwar DFS
310_BleskovejPodrs
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 6389
Bydliště: Praha
Založen: 25.05.06
Přidán 12/07/2006 09:24
Já vím!Já u? to VÍM!!!Sím,sím..to letadlo na obrázku dole má černá kolečka!!! smiley
P.S:A u? se vůbec nedivím ?e Němci prohráli válku,v?dy? se podívejte,ta Bf 109 je nesymetrická,při pohledu zdola je krat?í ne? při pohledu shora... smiley
P.P.S:Kde udělali němečtí soudruzi chybu? smiley smiley



Upravil 310_BleskovejPodrs, 12/07/2006 09:25
225-204-779 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=8
Autor RE: czechwar DFS
310_Ikar
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 679
Založen: 04.04.06
Přidán 12/07/2006 12:58
Konečně jsem se dostal k tomu, abych napsal něco o tom, jak to celé funguje. Postupně to budu doplňovat.

Server : czechwar_DFS z HL, IP a port 147.32.120.253:21100
Statistiy : http://www.czechlions.cz/gcwd/

Popis a trocha k pravidlům.

° Mapa

Mapa je rozdělena na oblasti. Oblasti jsou pojmenované vět?inou geografickými jmény. Smyslem je obsadit oblasti nepřítele.
Existují dvě speciální oblasti.

- Supply zones - v těchto oblastech (ka?dá strana má jednu) začínají cestu ve?keré jednotky. A to útočné a kolony. Tato oblast nemů?e být obsazena. Nicméně její dosa?ení znamená vitězství.

- Key locations - vybrané klíčové oblasti. Jejich obsazení znamená vítezství.

Souhrnné informace o kampani lze získat příkazem <campaign .

° Obsazování/Obrana oblastí

Ka?dá oblast mů?e obsahovat takzvané abstraktní pozemní jednotky (Abstract Troops), dále jen AT. V praxi jsou to jen čísla. Oblast nemů?e být obsazena dokud se v ní nacházejí nepřátelské jednotky. Obecně platí, ?e pokud se nepříteli podaří dosáhnout oblasti, pak se počet chránících jednotek sni?uje. Stejně tak se počet jednotek sni?uje, pokud se nepříteli podaří zničit statické cíle v oblasti. Ka?dý příjezd přátelské kolony pak počet jednotek zvy?uje.

Dále je potřeba vysvětlit funkci a typy kolon a vlaků. Přebírám z infa k DCG.

Přátelské jednotky

 Statické objekty (kromě letadel a tankovací jednotky) - Pokud jsou zničeny, počet AT v oblasti je sní?en o 10.

 Tankovací vozidla, tanky (statické) - pokud jsou zničeny počet AT v oblasti se sní?í o 10. Tyto jednotky nejsou v oblasti obnoveny dokud do ní nedorazí opravárenské kolona (A/B kolona/vlak/zásobovací loď).

 Přátelská bojová vozidla (statická) - pouze brání danou oblast.

 Přételské kolony A/B - přivezou do oblasti 10 AT a ve?keré zničené statické objekty jsou obnoveny. (Japonským equivalentem jsou kolony B/C.) Tyto jednotky také zeji??ují protitankovou podporu.

 Přátelské kolony C/D/E - zaji??ují pouze poporu pro dělostřelectvo. (typ A pro japonce). Tyto kolony nevezou jednotky a neobnovují zničené statiky.
 Zásobovací lodě a vlaky - přivezou 10 AT do oblasti a obnoví ve?keré zničené statické objekty.


Nepřátelské jednotky

 Nepřátelské obrněné jednotky - sní?í počet AT v oblasti o 14 nebo obsadí oblast.

 Nepřátelské kolony typu A/B - obsadí oblast nebo sní?í počet AT v oblasti o 10. Zároveň mohou do oblasti přivést statické obranné jenostky.

 Nepřátelské jednotky typu C/D/E - obsadí oblast nebo sní?í počet AT v oblasti o 10.Zároveň mohou do oblasti přivést statické obranné jenostky.

 Jednotlivé malé nepřátelské jednotky (jeepy, obrněná auta, vozidla,atd.) - sní?í počet AT v oblasti o 4.


Souhrnné informace o oblastech a AT v nich lze získat příkazem <territory .

Obecně tedy platí zhruba toto

- pro obsazení oblasti a tedy i pro posun fronty je třeba
-- aby nepřátelské jednotky v jeho oblastech byly zničeny.
-- aby počet abstraktních nepřátelských pozemních jednotek (AT) byl nulový
-- aby do této oblasti dorazily vlastní jednotky

Je tedy jasné, ?e ochrana vlastních jednotek je jednou z nejdůle?itěj?ích činností na mapě.
Je třeba si uvědomit, ?e pokud je mapa rozsáhlej?í, pak jednotkám mů?e trvat dosti dlouho
ne? se do cílové oblasti dostanou. A pokud je tato jednotka zničena, musí se vydat na cestu
znova ze supply zone, které jsou vět?inou daleko v zázemí.

Kolony, lodě a jiné "pohyblivé" jednotky

Informace o jednotkách na cestě je mo?né získat pomocí příkazů

<recon - zobrazí zji?těné nepřátelské jednotky na cestě

<units - zobrazí vlastní jednotky na cestě

výsledkem příkazu je informace o cílové oblasti, kam jednotka směřuje a sektor, ve kterém se právě nachází.


Letadla a leti?tě

do hry vstupuje určitý počet typů a letadel, která jsou rozmístěna na určených aktivních leti?tích.
Aktivním leti?těm se rozumí to, ze kterého se dá startovat. Ve?keré ostatní leti?tě jsou uzavřená a nelze je pro přistání pou?ívat.

Kdy je letadlo ztraceno

- totálním zničením (po?kozená letadla se opravují)
- přístáním mimo aktivní leti?tě. (to jsou ta ze kterých se startuje)
- po nouzovém přistání ve vzdálenosti vět?í ne? je 10km od leti?tě
- při disconnectu za letu

Zničení statického letadla znamená sní?ení jeho počtu v dostupných létatelných letadlech. Pokud je na leti3ti více statiků jednoho typu ne? je létatelných pak se tyto berou jako nelétatelné a nemají vliv na počet.
Čili, pokud je dostupných 2 ks 262 a na zemi jako statiky jsou dal?í čtyři mohou nastat tyto mo?nosti.
Není-li ve vzduchu ?ádná 262 a jsou zničeny v?echny čtyři statiky, pak je počet 262 sní?en na 0 a zbylé dva zničené statiky jsou ignorovány.
Pokud jsou obě létatelné 262 ve vzduchu, a jsou zničeny v?echny čtyři statiky pak jsou v?echny ignorovány. Jednodu?e si je mo?né představit, jako letadla na součástky.


Systém squadron

- Systém eviduje sqaudrony podle typů letadel.
- Sqaudrona mů?e obsahovat max 16 letadel jednoho typu.
- Sqaudrona nemů?e obsahovat letadla více typů.
- pokud planeset obashuje více letadel jednoho typu ne? je 16, pak je vytvořena dal?í squadrona
- ne ka?dá sqaudrona musí mít max počet letadel, t.j. 16

Obnova letadel

- po skončení ka?dé mise je ka?dá squadrona doplněna o dva kusy letadel.

Informace o počtu dostupných letadel na aktivních leti?tích vrací příkaz <planes


265-800-173 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=11
Autor RE: czechwar DFS
1stCL Pospa
Pilot

Obrázek uživatele

Příspěvků: 14
Bydliště: LKSU
Založen: 09.04.06
Přidán 30/07/2006 22:01
Tak u? nám to zase začíná pro změnu :



Do boje pánové smiley


Autor RE: czechwar DFS
310_Ikar
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 679
Založen: 04.04.06
Přidán 31/07/2006 16:59
JJ Pospo, uz se taky tesim, ale musime davat pozor, bozi oko nas sleduje!!! Jen jednou jedinkrat jsem jenom dva prsticky strcil a uz jsem byl pekne vysupansmiley Musime vymyslet nejakou udernou akcicku smiley co??


265-800-173 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=11
Autor RE: czechwar DFS
Mamutak
Pilot

Příspěvků: 445
Bydliště: Nový Bydžov
Založen: 05.04.06
Přidán 31/07/2006 17:02
RED FIST II.


194-912-488 http://www.czechlions.cz
Autor RE: czechwar DFS
310_BleskovejPodrs
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 6389
Bydliště: Praha
Založen: 25.05.06
Přidán 31/07/2006 18:11
310_Mamutak napsal:
RED FIST II.


A hlavně RED FIRST 4EVA!!!


225-204-779 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=8
Autor RE: czechwar DFS
1stCL Pospa
Pilot

Obrázek uživatele

Příspěvků: 14
Bydliště: LKSU
Založen: 09.04.06
Přidán 01/08/2006 08:10
Akcičku je třeba udělat to je pravda, ale jen jestli se na tu mapu v?ichni vlezem. Je tak malá ?e z toho spí? bude dogfight arena smiley Ale co i souboje je nutno cvičit dokud máme slu?ný éra. V Rusku budeme mít jen ty ze dřeva vytasaný a kůrou pota?ený smiley


Autor RE: czechwar DFS
310_Ikar
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 679
Založen: 04.04.06
Přidán 01/08/2006 08:55
313_Pospa napsal:
Akcičku je třeba udělat to je pravda, ale jen jestli se na tu mapu v?ichni vlezem. Je tak malá ?e z toho spí? bude dogfight arena smiley Ale co i souboje je nutno cvičit dokud máme slu?ný éra. V Rusku budeme mít jen ty ze dřeva vytasaný a kůrou pota?ený smiley


Naopak, ja mam z tyhle mapy radost...fut se neco deje, nemas chvilku klidu smiley Vcera jsem se sotva vymotal z jednoho pruseru a hned mi prisli gratulovat 3 befka a jeden fokac smiley, ten mi trasl rukou tak az mi ji utrhl smiley



Upravil 310_Ikar, 01/08/2006 08:55
265-800-173 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=11
Autor RE: czechwar DFS
1stCL Pospa
Pilot

Obrázek uživatele

Příspěvků: 14
Bydliště: LKSU
Založen: 09.04.06
Přidán 01/08/2006 09:00
Tak jo je vidět ?e modrých je tam příli? smiley Kdopak si ted veme na bedra organizaci ? Já uz jsem v modrém deníčku nahoře no mo?ná u? i na přebalu smiley smiley


Autor RE: czechwar DFS
310_Ikar
Officer

Obrázek uživatele

Příspěvků: 679
Založen: 04.04.06
Přidán 01/08/2006 09:36
313_Pospa napsal:
Tak jo je vidět ?e modrých je tam příli? smiley Kdopak si ted veme na bedra organizaci ? Já uz jsem v modrém deníčku nahoře no mo?ná u? i na přebalu smiley smiley


Kdepak, kamaride!! Tam jsem ja, a vypalenej aby to neslo prepsat..a to je dobre, nemuzu si stezovat na nezajem smiley

Ale neco vymyslime, proberem to po ICQ..ok?


265-800-173 http://www.310raf.com/viewpage.php?page_id=11
Přejít na:
Přihlásit
Jméno

Heslo



Ještě nejsi přihlášený ?
Klikni zde a registruj se.

Zapoměl jsi heslo?
Pro získání nového klini právě zde.
Rychlovka
Musíte být přihlášeni, abyste mohli přidat zprávu.

311_Mart
01.12.2023 11:39
Ahoj, pár nás občas lítá s CSW, scházíme se na TS SVK. https://vwings.net/

Saphyr
30.11.2023 22:22
Ahoj, lítáte ještě někdo online? IL2COD nebo IL2GB?

311_Kerbi
22.10.2023 19:14
JDV

311_Vont
22.10.2023 18:41
RTB bylo to super jako vždy smiley

311_Mart
22.10.2023 17:17
RTB, rád jsem vás zase viděl smiley

311_Liboch
22.10.2023 17:00
RTB, díky všem zúčastněným, bylo to moc fajnsmiley

310_Pip
22.10.2023 14:19
RTB, bylo to opět skvělý

Saphyr
22.10.2023 10:20
Po letech ahoj vsem! smiley

Gringo
06.06.2023 09:52
Díky za sraz, bylo to super jako vždy.

Gringo
06.06.2023 09:51
Yesss..po deseti letech jsem si vzpoměl na heslo. ještě to se mnou nebude tak špatný. Zdar všem

Archív Rychlovky
Tvůrci webu: Rampa & BleskovejPodrs
Copyright © 2006-2015

16445366 Návštěv