Nevěděl by někdo z vás jestli, případně jak, jde v iloj 1946 a Clodoj namapovat tlačítka tak, aby byli zaplý jen při stálým stlačení? Např magneto, když držim, je zaplý, pustim, vypne...
Obávam sa, že toto šturmovik nepodporuje, klasicka 1946 ver.4.13 podporuje len spínače ale vo funkcii ako prepínace, cize napriklad podvozok - stlacis G a zasunieš podvozok, stlačíš znovu G a vysunieš podvozok. Normalne prepinace tiež nie su podporovane, proste hra bola programovana v case ked bolo standardne ovladanie len na klavesnici, ziadne špeci pulty atd. Ked chces rucne zasunut podvozok tak nepomože dlho držat tlacitko, musis 50x stlacit aby si dodal dost impulzov na rucne zavretie podvozku.
S tym magnetom ale nechapem, ved aj v normale to bol len prepinač, zvycajne so štyrmi polohami 1/2/1+2/off. Ak vypneš magneto, motor skape predsa.
Takhle to má bfko, třeba spit má devě magneta s polohama on/off. De mě o to, že si chci udělat přístrojovoej panel s přepínačema. Ty maj dvě polohy on/off. To znamená, že ve šturmu musím přepínač použít 2x pro vypnutí a zapnutí ovládacího prvku. A já bych to rád dostal do jednoho přepnutí.
Takze o toto ide.
V clodovy (aj DCS) nemas problem, asi kazda funkcia ma mapovanie ON, OFF a ten uz spominany prepinac . Teda kupis dvojpolohovy stvorpolovy prepinac a mas to.
Tam, kde to autor simu takto nenavrhol, (exemplarny priklad je BoS) je jednoznacna implementacia polohy softweroveho ovladaca hardwerom nemozna. Mozes pouzit trojpolohovy trojpolovy prepinac (s neutralom) a tvarit sa ze hore je on a dole off. Ale ak bude v sime ON, ty das tiez ON, vysledok bude OFF.
Jen mě napadlo, jestli to nejde nějak upravovat někde v adresáři hry ale počítal sem s neúspěchem. JJ clod je na tohle o dost lepší, ten má možnosti mapování slušný. Hold starej il je už dědeček takže to nebude dokonalý.
Přejít na:
Přihlásit
Ještě nejsi přihlášený ? Klikni zde a registruj se.
Zapoměl jsi heslo? Pro získání nového klini právě zde.
Rychlovka
Musíte být přihlášeni, abyste mohli přidat zprávu.