Autor |
RE: BoS |
606_JuLB
Pilot
Příspěvků: 54
Bydliště: Košice
Založen: 10.01.14 |
|
606_Druindin napsal/a:
prdlajs 3, lítali kolem mě 2 110ky a asi 3befka k tomu. Do statistik se nezobrazujou ti co to dostali od střelce. Jestli teda myslíš to, že ve výpisu jsou jen tři jména těch co mě zasáhli
Áno, presne to, ďakujem za objasnenie
A nemáš naňho (toho ostrostrelca) náhodou kontakt? Aj mne by sa taký občas hodil
Ja spravidla nafasujem jelito, čo netrafí ani stodolu. |
|
Autor |
RE: BoS |
311_Vont
Officer
Příspěvků: 1936
Bydliště: Sokolov
Založen: 04.10.09 |
|
310_Cibule napsal/a:
Na oficiálním fóru se o tomhle často debatuje. Problém je, že ŽÁDNÝ dnes létající Mig-3 není osazen původním motorem Mikulin AM 35 až 39, ale americkým motorem Allison V-1710. Stejné mikuliny se používaly na čtyřmotorových Pe-8, zatímco allisony byly lehčí a používaly se výhradně na stíhačkách (P-38, P-40, P-39, P-63). Takže proto se restaurované migy chovají jinak než ty dobové.
S dobře seřízenými pedály, trimem a citlivým zacházením s plynem není se vzletem v případě migu v BoS žádný problém.
Problém není ani tak v motoru, jeho váze, či výkonu, ale v letových vlastnostech jako takových. Což si myslím je spíš věci draku a křídel (samozřejmě na to bude mít vliv i váha a těžiště a výše jsem to popsal jen zběžně, na let působí mnoho důležitých faktorů, ale to je už popsáno na SVK ) ale tady je spíš řeč o tom, že na malých rychlostech to BOMku hrozně plave, kdežto na malých rychlostech v reálu i když s jiným motorem ne. Třeba jsem se nikde nedočetl proč v BOM tak rychle vytrácí energii? V zátáčkách má tendenci přepadnout, a dalo by se pokračovat.
...páteř snadno křupne, když se na ní dupne...
Něco dobrého jsem se ale přece naučil: NEUHNOUT A DRŽET KURZ (RH) |
|
Autor |
RE: BoS |
310_Cibule
Officer
Příspěvků: 1531
Bydliště: Praha
Založen: 05.04.06 |
|
No, všechno, co píšeš, bylo podle mne pro Mig-3 vcelku typické.
Pokryškin využíval prakticky jeho jediné schopnosti, tedy dostupnosti, a útočil rovně z převýšení. Jinak na něm piloti spíš umírali, například právě kvůli tomu přepadávání do vývrtky.
Upravil 310_Cibule, 07/02/2017 22:13 |
|
Autor |
RE: BoS |
311_Vont
Officer
Příspěvků: 1936
Bydliště: Sokolov
Založen: 04.10.09 |
|
Asi jo, jen ten let v tom videu vypadá líp, než ve hře
...páteř snadno křupne, když se na ní dupne...
Něco dobrého jsem se ale přece naučil: NEUHNOUT A DRŽET KURZ (RH) |
|
Autor |
RE: BoS |
606_Druindin
Pilot
Příspěvků: 377
Založen: 07.10.10 |
|
Agitační vložka:
Včera v rámci čtvrtečního poletu se nás na RandomExpertu sešlo 11kusů. Bohužel nám chyběli nějací zkušenější bombarďáci do pešek. Tak kdyby se tady mezi tankistama náhodou nějakej letuchtivej našel, vůbec bysme se nezlobili.
Konec agitační vložky
|
|
Autor |
RE: BoS |
311_Vont
Officer
Příspěvků: 1936
Bydliště: Sokolov
Založen: 04.10.09 |
|
No jo jenže tady se už ani netančí, ani nelétá spíše jen klábosí
Asi už vyprchala motivace na nějaké drškobití
...páteř snadno křupne, když se na ní dupne...
Něco dobrého jsem se ale přece naučil: NEUHNOUT A DRŽET KURZ (RH)
Upravil 311_Vont, 17/02/2017 17:04 |
|
Autor |
RE: BoS |
310_Franta
Pilot
Příspěvků: 198
Bydliště: Ruda nad Moravou
Založen: 30.10.14 |
|
Ano je to pravda, ale jinak je tu klid a mír.
|
|
Autor |
RE: BoS |
310_Pepno
Pilot
Příspěvků: 879
Bydliště: Hartmanice
Založen: 06.04.09 |
|
Tak jsem si po čase zase pustil BoS, začalo mě to tahat nějaký patch tak ze zvědavosti koukám co upravovali a jediná změna FM má být jen u FW-190... No tak že to alespoň prubnu.. Celkem příjemné překvapení zjistit že najednou P-40 nemá tendence sama od sebe nebo při mírných zatáčkách přepadat do ploché vívrtky a netvářila se ani tak extrémně těžkopádně jako dřív
|
|
Autor |
RE: BoS |
606_Druindin
Pilot
Příspěvků: 377
Založen: 07.10.10 |
|
no možná to o trochu zlepšily, ale marny je to pořád |
|
Autor |
RE: BoS |
Matylda
Pilot
Příspěvků: 569
Založen: 14.03.12 |
|
311_Vont napsal/a:
No jo jenže tady se už ani netančí, ani nelétá spíše jen klábosí
Asi už vyprchala motivace na nějaké drškobití
Říkám pořád, to ty ruské polotovary celou komunitu rozbily, už aby to Pip všechno odkoupil. Zlatý starý šturm...
Mít lidi povahu německého boxera, na Zemi by byl ráj. |
|
Autor |
RE: BoS |
311_Vont
Officer
Příspěvků: 1936
Bydliště: Sokolov
Založen: 04.10.09 |
|
nový skin na: Yak-1b - Capt_Pavel_Maksimovich_Chuvilev
Sosat můžete zde
http://leteckaposta.cz/622566867
...páteř snadno křupne, když se na ní dupne...
Něco dobrého jsem se ale přece naučil: NEUHNOUT A DRŽET KURZ (RH)
Upravil 311_Vont, 22/02/2017 23:45 |
|
Autor |
RE: BoS |
606_Druindin
Pilot
Příspěvků: 377
Založen: 07.10.10 |
|
"Naivní Messerschnitz"
https://youtu.be/4kD4Ys_acFA |
|
Autor |
RE: BoS |
310_Pip
Pilot
Příspěvků: 1682
Bydliště: Pardubice
Založen: 27.01.10 |
|
Že Gefickti neuměj lítat, to víme
Vous etes des femmes, des esclaves, des chiens. Je crache sur vous!
Hoka hey! |
|
Autor |
RE: BoS |
310_JD
Pilot
Příspěvků: 260
Založen: 16.05.12 |
|
Čau! Svolávám všechny bombry na neděli! Což takhle dát dohromady 5+ kusů a zmáslit velké cíle kobercovým náletem z bezpečné výšky? Němci už se třesou!
Cover by se samozřejmě hodil taky.
Iba trénink robí majstrov! |
|
Autor |
RE: BoS |
311_Mart
Pilot
Příspěvků: 1310
Bydliště: Hranice
Založen: 20.03.12 |
|
S nedělí počítám
Kde chybí výkon, pomůže odvaha. |
|
Autor |
RE: BoS |
311_Vont
Officer
Příspěvků: 1936
Bydliště: Sokolov
Založen: 04.10.09 |
|
jedu, teda letím
...páteř snadno křupne, když se na ní dupne...
Něco dobrého jsem se ale přece naučil: NEUHNOUT A DRŽET KURZ (RH) |
|
Autor |
RE: BoS |
310_Franta
Pilot
Příspěvků: 198
Bydliště: Ruda nad Moravou
Založen: 30.10.14 |
|
Já Vám budu fandit.
|
|
Autor |
RE: BoS |
310_JD
Pilot
Příspěvků: 260
Založen: 16.05.12 |
|
Výborně! Snad budou i kluci z 606. Takže cca v 8 na TS SVK. Tally-ho!
Iba trénink robí majstrov! |
|
Autor |
RE: BoS |
606_Druindin
Pilot
Příspěvků: 377
Založen: 07.10.10 |
|
...taky doufám, že kluci z 606té budou |
|
Autor |
RE: BoS |
311_Vont
Officer
Příspěvků: 1936
Bydliště: Sokolov
Založen: 04.10.09 |
|
Mám na večer jedno překvapení....
...páteř snadno křupne, když se na ní dupne...
Něco dobrého jsem se ale přece naučil: NEUHNOUT A DRŽET KURZ (RH) |
|